Mitt liv består bara av en grej - FOTO.

Hej! Nu har jag fått igång min fina blogg! Änkligen!
Nu blire en liten snygg presention om mig, håll i er!
Jag heter då Ida Broman Ullman, är 14 år! Och bor i stockholm!
Jag går i kunskapsskolan, fast nu har jag självklart sommarlov som alla
andra skitungar i Sverige! På min fritid fotar jag såklart! Och bloggar
och är med kompisar OCH lyssnar på musik. Ehm.. Jag har en hund Eddie,
två katter Blyerts och Skorpan och två akvarium! Phhhh... Ehm och när jag
då fotar så fotar jag med min kamera Nikon D3100 - Min älskling. Jag fotar
allt från natur till porträtt! Jag går på basket och så ska jag IGEN börja på
gymnastik förhoppningsvis. Och så är jag väldigt trött så nu blir det
nattinatt för mig.
Puss och kram! Men självklart ska jag göra lite tidsinlägg.


En liten bild på lilla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0