Är på en ö.

Ja, vet inte vilken ö jag är på men på någon!
Förlåt för att jag inte blogga igår men jag sov hos Tyra och vi var och åt på en resturang sen så åkte vi iväg till en grej som ni inte får veta, och ja sen så kolla vi på film till typ två :/
Men bra film va de!
Sen idag så körde Tyra hem mig med sin moppe och jag börja packa grejerna till det här!
Aja jag har iallafall jättemysigt!
nu sitter jag faktiskt och chattar med bästis!
IMORGON ÄR DET EN SPECIELLL DAG! :D
Nu ska jag va social mot fb adjöss!

Bild i repris eftersom jag inte sitter på min dator :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Va fin du är i lugg! Hallå, bli modell!!

2011-07-30 @ 22:51:55
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0